Про ІТК
Стратегія
Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) - це професійне галузеве об'єднання провідних телеканалів та медійних агенцій, що представляє інтереси телевізійної та медійної галузі України.
Основною метою ІТК є СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ ТА МЕДІЙНОЇ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ.
Основна стратегія розвитку ІТК:
Дослідження телевізійної аудиторії
Мета: Забезпечення ринку надійною та послідовною системою досліджень телевізійної аудиторії.
Ключові напрямки:
- Забезпечення відповідності міжнародним стандартам: якості, технологій та методології
- Забезпечення виконання підписаних контрактів і рішень ІТК
- Організація системи контролю якості даних ТВ панелі
- Забезпечення захисту прав ліцензійних користувачів даних ТВ панелі
- Навчання та професійний розвиток фахівців з медіааналітики
Розвиток телевізійної та медійної галузі
Мета: Підвищити конкурентоспроможність телебачення та стимулювати зростання телевізійного ринку.
Ключові напрямки:
- Реалізація довгострокової програми підвищення конкурентоспроможності телебачення
- Підвищення привабливості телебачення як каналу комунікації для рекламодавців
- Створення сприятливих умов для розвитку телебачення та допоміжних каналів комунікації як бізнесу
- Підвищення кваліфікації фахівців у телевізійній та медійній сферах
Саморегулювання індустрії
ІТК - посередник, що забезпечує механізми дл реалізації спільних інтересів учасників медіа ринку.
Ключові напрямки:
- Розвиток інструментів саморегулювання телевізійного та рекламного ринків
- Формування згуртованого рекламного та телевізійного співтовариства, яке діє за єдиними ринковими правилами
- Забезпечення відповідності законодавчих ініціатив потребам учасників галузі та гравців ринку
- Ефективна взаємодія з державними органами та структурами, які мають відношення до телевізійного ринку