Все про глядачів
В даному звіті ми представляємо окремі результати Установчого дослідження за 2011 рік, що здійснює компанія GfK Ukraine на замовлення ІТК з 2003 року. Метою даного дослідження є визначення соціо-демографічних характеристик домогосподарств та їх структури за ТВ обладнанням (кількість телевізорів, тип прийому тощо).
За даними Установчого дослідження, станом на 2011 рік, у 98% населення України є вдома телевізор. А це значить, що в Україні нараховується:
42,6 млн. телеглядачів;
16,6 млн. телевізійних домогосподарств.
Дві третини українських домогосподарств мають лише 1 телевізор, у 27% домогосподарств є 2 телевізора, а ще 6% мають три або більше ТВ.
Основний телевізор в домогосподарствах характеризується такими основними рисами:
*Характерно для всієї України
**Дані установчого дослідження надані компанією GfK Ukraine. Замовником дослідження є ІТК. Установче дослідження проводиться 4 рази на рік, з вибіркою обсягом 3 000 інтерв’ю (12 000 в рік) по всій території України.