Про ІТК

Партнери

photo

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення - конституційний, постійно діючий колегіальний орган, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.

http://www.nrada.gov.ua/
photo

Nielsen

Nielsen - провідна американська публічна соціологічна маркетингова компанія.

Nielsen проводить маркетингові дослідження, спрямовані на з'ясування переваг споживачів різних товарів, продуктів і послуг.

http://www.nielsen.com/ua/uk.html
photo

International Joint Industry Committees (I-JIC)

Міжнародна Асоціація Об’єднаних Індустріальних Комітетів (I-JIC) включає організації Об'єднаного індустріального комітету, що беруть участь у вимірюванні та дослідженні медіа аудиторії, або залучені до аудиту  вимірювань медіа аудиторії.

http://www.i-jic.org/
photo

European Media Research Organisations

Європейська асоціація з питань медіа досліджень - це зареєстроване об'єднання, членами EMRO є представники організацій, які проводять вимірювання медіа аудиторій на національному рівні.

Основна мета EMRO - підтримання та розширення контактів між представниками національних організацій, а також стимулювання дискусії для розвитку сфери медіа досліджень. 

 

http://www.emro.org/
photo

National Association of Broadcasters

National Association of Broadcasters (NAB) — Національна асоціація телерадіомовників, США.

NAB представляє та захищає інтереси Американських теле- та радіо- мовників, та суб'єктів інших мовних мереж перед Конгресом, Федеральною комісією з питань зв'язку, а також в судах.

http://www.nab.org/
photo

European Advertising Standarts Alliance

Європейський Альянс Стандарів Реклами (EASA) - некомерційне об'єднання органів саморегулювання реклами Європейських країн, метою якого є просування і підтримка саморегулювання реклами в Європи, координація розгляду транскордонних зверненнь, забезпечення інформацією та дослідженнями щодо саморегулювання реклами. 

http://www.easa-alliance.org/
photo

Association of Commercial Television in Europe

Асоціація комерційного телебачення в Європі (ACT) - торгова асоціація, що представляє інтереси комерційних телемовників в Європі, зокрема у відносинах з інституціями Європейського Союзу та іншими міжнародними органами.

http://www.acte.be/
photo

Council of Europe

Council of Europe (Рада Європи) нараховує 47 країн-членів, які підписали Європейську конвенцію з прав людини, та охоплює фактично всю територію Європи.

Дільність РЄ спрямована на захист прав, утвердження демократії та верховенства закону.

В Україні офіційне представництво Ради Європи діє з 2006 року.

http://www.coe.int/
photo

GfK Ukraine

GfK Ukraine — одна з провідних компаній, що надає повний спектр послуг по проведенню маркетингових досліджень в Україні, Білорусі і Молдові.

http://www.gfk.com/uk-ua/
photo

Комунікаційний Альянс

Комунікаційний Альянс — компанія здійснює мультимедійний моніторинг телевізійного простору, радіо, преси та зовнішньої реклами в Україні.

http://